شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

مجتمع مسکونی فیوچر

شرکت سهند ارتباط ارائه دهنده راه حل های هوشمند در یکپارچه سازی پیشرفته و پیاده سازی زیرساخت های شبکه می باشد.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۴۳۹۰ متر مربع واقع در بلوار ۳۵متری فرهنگ، از شمال به خیابان ۲۰متری و از شرق به فضای سبز واقع شده است.  (زمین پروژه آخرین پلاک واقع در اراضی قابل ساخت مجاور بلوار فرهنگ می باید و جبهه شرقی کملا به فضای سبز بین زمین مجموعه و اتوبان چمران مسلط است.

دسترسی پیاده از طریق خیابان ۲۰ متری اختصاصی شمالی و دسترسی سواره از از طریق خیابان ۱۲ متری جنوب شرقی ملک در نظر گرفته شده است.

این مجموعه در ۱۱ طبقه مسکونی شامل ۷۸ واحد، روی طبقه همکف و ۸ طبقه زیرزمین شامل فضاهای خدماتی تفریحی و پارکینگ و تاسیسات بنا گردیده است.

مجموعه سهند ارتباط در این پروژه قسمت یکپارچه سازی به روش KNX  و آنتن مرکزی بر بستر فیبر نوری را بر عهده دارد. یکپارچه سازی یا سیستم مدیریت ساختمان (BMS) به معنای یک سیستم کنترل مبتنی بر رایانه است که در ساختمان ها نصب می شود و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی ساختمان مانند تهویه، روشنایی، سیستم های آتش نشانی، سیستم های امنیت و نظارت را کنترل می کند.

روش KNX کمک می‌کند سیستم‌های سرمایش و گرمایش، روشنایی، پرده و کرکره، سیستم امنیتی، سیستم تهویه مطبوع و …، در یک شبکه یکپارچه قرار بگیرند. به کمک این تکنولوژی کاربر در داخل و یا خارج از ساختمان از هر نقطه می‌تواند کنترل و مدیریت کامل برساختمان و اجزای آن داشته باشد. سیستم های KNX برای خانه‌ های هوشمند و ساختمان های تجاری علاوه بر ارائه کنترل بهتر و راحت ‌تر، به طور همزمان با نظارت و تنظیم مداوم عملکرد هر دستگاه متصل به KNX، هزینه های انرژی را به طور قابل توجهی کاهش می ‌دهد. استفاده از این تکنولوژی امکانات بسیار وسیع و مقرون به صرفه را به سادگی قابل اجرا کرده است.

مجموعه ما برای مدیریت، کنترل، ذخیره و نگهداری اطلاعات سرویس‌های پیاده سازی شده در این ساختمان را در یک اتاق سرور تعبیه کردیم. در یکپارچه سازی پیشرفته پروژه فیچور تمامی سیستم‌های نظارتی-امنیتی مانند ارتباط داخلی، درب بازکن تصویری، آنتن و ماهواره مرکزی و سرویس‌های تلفن و اینترنت به صورت یکپارچه به روی یک بستر مشترک پیاده سازی شده اند و هیچگونه خللی در سرویس‌های همجوار ایجاد نمی‌کنند.

ما هر یک از تجهیزات را قبل از تحویل به کاربران تست و از صحت کارایی و عملکرد آنها مطمئن می‌شویم.
سهند ارتباط برای آسودگی و راحتی ساکنین و کارفرمایان خطوط تلفن و سرویس اینترنت بدون نیاز به حضور در مخابرات تامین و راه اندازی کرده است. تمرکز اصلی ما ارتقا و ساده سازی تکنولوژی در ساخت پروژه‌های انبوه و بالابردن کیفیت زندگی مشتریانمان بوده که با هوشمند سازی و پیاده سازی بستر مناسب و قابل اطمینان را برای آن شروع کرده‌ایم.

علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیرساخت‌ها، تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین کرده و با آموزش‌های لازم به ساکنین هر واحد و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار آنها هستیم. ما به مشتریان خود نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانند با لمس چند کلید ساده از طریق گوشی‌های همراه خود متفاوت زندگی کنند.las la-phone-volume

نام پروژه
مجتمع مسکونی فیوچر
جزئیات پروژه
11 طبقه ، 78 واحد

راه حل‌های استفاده شده در این پروژه

سهند ارتباط با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل های مسی در زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است. همچنین با یکپارچه سازی سیستم‌های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده.