شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

مجتمع مسکونی لاله

شرکت سهند ارتباط ارائه دهنده راه حل های هوشمند در یکپارچه سازی پیشرفته و پیاده سازی زیرساخت های شبکه می باشد.

توضیحات پروژه مسکونی لاله

ساختمان مسکونی لاله با 21 واحد مسکونی در خیابان عسگریان محله نیاوران واقع شده است. در شروع پروژه ما ابتدا به جای کابل‌های مسی (روش سنتی و قدیمی) کابل های فیبر نوری جایگزین کردیم و زیر ساخت شبکه GPON در این ساختمان پیاده سازی کردیم. این شبکه علاوه بر کاهش هزینه زیر ساخت، امکان یکپارچه سازی هوشمند ارتباطات را فراهم کرده است.
نور عامل انتقال داده است. پس نویزهایی که بر روی کابل‌های مسی اثر می‌گذارند، تاثیری بر سیگنال‌های اطلاعاتی ندارند. بنابراین انتقال داده با سرعت بالای 1 گیگابایت بر ثانیه صورت می‌گیرد.

هر یک از واحدها دارای امکان ارتباط داخلی (Intercom) بین یکدیگر و مشاعات و لابی و آسانسور دارند. با نصب پنل هوشمند برند Akuvox در درب ورودی، عبور و مرور با کیفیت بالایی به صورت صوتی و تصویری قابل کنترل می‌باشد.
همچنین این پنل دارای سیستم احضار آسانسور می‌باشد. شما می‌توانید قبل از وارد شدن، آسانسور را احضار کنید. مراجعین این ساختمان در صورت داشتن کد عبور یا کارت RFID و یا کد QR می‌توانند داخل ساختمان تردد کنند.

همچنین با نصب پنل‌های داخلی هوشمند در هر یک از واحد‌ها، علاوه بر اینکه می‌توانند تردد به واحدهای خودشان را کنترل کنند، می‌توانند با دیگر واحدها بدون هیچ هزینه‌ای ارتباط برقرار کنند.

با توجه به زیر ساخت این ساختمان امکان هوشمند سازی واحد فراهم شده است و دیگر شرکت‌ها می‌توانند جداگانه سیستم‌های جریان ضعیف خود را بدون هیچ نگرانی و مشکل ارتقا سازی و در این بستر پیاده سازی کنند.

در این ساختمان با نصب Access point ها در مکان مناسب و در تمامی قسمت‌های ساختمان به راحتی می‌توان از اینترنت پرسرعت دسترسی داشت.

ما برای مدیریت، کنترل، ذخیره و نگهداری اطلاعات سرویس‌های پیاده سازی شده در این ساختمان را در یک اتاق سرور تعبیه کردیم. در یکپارچه سازی پیشرفته پروژه باغ فردوس تمامی سیستم‌های نظارتی-امنیتی مانند ارتباط داخلی، درب بازکن تصویری، آنتن و ماهواره مرکزی و سرویس‌های تلفن و اینترنت به صورت یکپارچه به روی یک بستر مشترک پیاده سازی شده اند و هیچگونه خللی در سرویس‌های همجوار ایجاد نمی‌کنند.

ما هر یک از تجهیزات را قبل از تحویل به کاربران تست و از صحت کارایی و عملکرد آنها مطمئن می‌شویم.
سهند ارتباط برای آسودگی و راحتی ساکنین و کارفرمایان خطوط تلفن و سرویس اینترنت بدون نیاز به حضور در مخابرات تامین و راه اندازی کرده است. تمرکز اصلی ما ارتقا و ساده سازی تکنولوژی در ساخت پروژه‌های انبوه و بالابردن کیفیت زندگی مشتریانمان بوده که با هوشمند سازی و پیاده سازی بستر مناسب و قابل اطمینان را برای آن شروع کرده‌ایم.

علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیرساخت‌ها، تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین کرده و با آموزش‌های لازم به ساکنین هر واحد و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار آنها هستیم. ما به مشتریان خود نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانند با لمس چند کلید ساده از طریق گوشی‌های همراه خود متفاوت زندگی کنند.

 

نام پروژه
مجتمع مسکونی لاله
جزئیات
21 واحد مسکونی

راه حل‌های استفاده شده در این پروژه

سهند ارتباط با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل های مسی در زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است. همچنین با یکپارچه سازی سیستم های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده.