شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

مجتمع مسکونی رولکس تاور

شرکت سهند ارتباط ارائه دهنده راه حل های هوشمند در یکپارچه سازی پیشرفته و پیاده سازی زیرساخت های شبکه می باشد.

توضیحات پروژه

ساختمان رولکس تاور با طراحی نئوکلاسیک در زمینی به مساحت 2600 مترمربع و زیربنای حدودی 22000 مترمربع در قالب یک برج 16 طبقه، 48 واحدی در یکی از لوکس ترین خیابان های محله نیاوران تهران در حال تکمیل می باشد. تیم سهند ارتباط تلاش داشته این پروژه  ارائه راه حل های نوین و با استفاده از ت

کنولوژی روز دنیا، تجهیزات مورد نیاز برای رسیدن به یک خانه هوشمند را فراهم می کند و با یکپارچه سازی هوشمند، تمام تجهیزات به صورت هماهنگ و بدون ایجاد تداخل با یکدیگر کار میکنند. همچنین با تکیه بر دانش فناوری اطلاعات و فنی مهندسین با برقراری امنیت در شبکه سیستم های هوشمند مانع ورود افراد متفرقه به شبکه میشوند.

هر یک از واحد‌ها دارای سیستم ارتباط داخلی (INTERCOM) می‌باشند که می‌توانند به صورت مستقیم با لابی و مشاعات در ارتباط باشند. در یکپارچه سازی پیشرفته پروژه رولکس تاور تمامی سیستم‌های نظارتی-امنیتی مانند دوربین‌های مداربسته، ارتباط داخلی و سرویس‌های تلفن و اینترنت به صورت یکپارچه بروی یک بستر مشترک پیاده سازی شده‌اند و هیچگونه خللی در سرویس‌های همجوار ایجاد نمی‌کنند.

سهند ارتباط برای آسودگی و راحتی مشتریان و کارفرمایان خطوط تلفن و سرویس اینترنت بدون نیاز به حضور در مخابرات تامین و راه اندازی کرده است. تمرکز اصلی ما ارتقا و ساده سازی تکنولوژی در ساخت پروژه‌های انبوه و بالابردن کیفیت زندگی مشتریانمان بوده که با هوشمند سازی و پیاده سازی بستر مناسب و قابل اطمینان را برای آن شروع کرده‌ایم. علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیرساخت‌ها، تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین کرده و با آموزش‌های لازم به مشتریان هر واحد تجاری و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار آنها هستیم.

ما به مشتریان خود نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانند با لمس چند کلید ساده از طریق گوشی‌های همراه خود متفاوت زندگی کنند.

 

نام پروژه
رولکس تاور
جزئیات
جزئیات

راه حل‌های استفاده شده در این پروژه

سهند ارتباط با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل‌های مسی در زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است. همچنین با یکپارچه سازی سیستم‌های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده. ما برای راحتی مشتریان خود خطوط تلفن و اینترنت را تامین و راه اندازی کرده‌ایم.