شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

مجتمع مسکونی رزت

شرکت سهند ارتباط ارائه دهنده راه حل های هوشمند در یکپارچه سازی پیشرفته و پیاده سازی زیرساخت های شبکه می باشد.

 برج های مسکونی رزت در زمینی به وسعت 10732 مترمربع با زیربنای 65212.2 مترمربع در منطقه 5، محله شهر زیبا، در حال احداث می باشد. پروژه مسکونی رزت یک مجموعه مسکونی 392 واحدی است که تعداد طبقات آن از سطح زمین 13 طبقه و یک طبقه پیلوت و 5 طبقه زیرزمین می باشد. رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه 5 تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربه فرد کرده است.

هر یک از واحدها دارای سیستم ارتباط داخلی (INTERCOM) می‌باشند که می‌توانند به صورت مستقیم با لابی و مشاعات در ارتباط باشند. در یکپارچه سازی پیشرفته پروژه خرازی تمامی سیستم‌های نظارتی و امنیتی مانند ارتباط داخلی، درب بازکن تصویری، آنتن و ماهواره مرکزی و سرویس‌های تلفن و اینترنت به صورت یکپارچه بروی یک بستر مشترک پیاده سازی شده‌اند.

این موضوع هیچگونه خللی در سرویس‌های همجوار ایجاد نمی‌کنند. ما هریک از تجهیزات را قبل از تحویل به کاربران تست و از صحت کارایی و عملکرد آنها مطمئن می‌شویم.

مجموعه سهند ارتباط در این پروژه سعی داشته با بررسی کامل پروژه آسودگی و راحتی ساکنان بهترین امکانات را برنامه ریزی و اجرا کند.  در پروژه مسکونی تجاری رزت یکپارچه سازی ساختمان در بستر الکتریکال شاخه سیستم های جریان ضعیف برق (ELV) انجام شده است که شامل :

  •  تلفن
  • اینترنت
  •  ارتباط داخلی
  • مانیتورینگ دوربین مداربسته
  •  سیستم حفاظت تصویری
  • آنتن و ماهواره مرکزی
  •  درب باز کن تصویری
  •  سیستم شبکه داخلی بی سیم و سیمی

تمامی سیستم ها بر بستر فیبر نوری و با پروتکل GPON یکپارچه سازی شده اند.

علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیرساخت‌ها، تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین کرده و با آموزش‌های لازم به ساکنین هر واحد و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار آنها هستیم. ما به مشتریان خود نشان می‌دهیم که چگونه می‌توانند با لمس چند کلید ساده از طریق گوشی‌های همراه خود متفاوت زندگی کنند.

نام پروژه
پروژه مسکونی رزت
جزئیات پروژه
مجموعه مسکونی 392 واحدی

راه حل‌های استفاده شده در این پروژه

سهند ارتباط با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل های مسی در زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است. همچنین با یکپارچه سازی سیستم‌های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده.