شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

ساختمان هوشمند محک

شرکت سهند ارتباط ارائه دهنده راه حل های هوشمند در یکپارچه سازی پیشرفته و پیاده سازی زیرساخت های شبکه می باشد.

توضیحات پروژه

با توجه به اینکه مجتمع خیریه محک از اتاق سرور استانداردی برخوردار نبود. تیم ما با بررسی عیب های موجود در این پروژه، تمام تجهیزات قدیمی آن را با تجهیزات به روز و استاندارد تعویض نمودند. مرکز داده جدید با توجه به استاندارد جهانی در نظر گرفته شده توسط نهاد IUT طراحی شد.
کف و سقف این مرکز کاذب بوده و دارای سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق FM200 بوده است، از آنجاییکه مرکز داده ها مهمترین بخش یک سازمان میباشد با نصب سیستم های امنیتی-نظارتی، امنیت این بخش تامین گشت، سرورها و سوئیچ های اصلی مجددا نصب و راه اندازی شدند و با پیاده سازی تابلو برق اضطراری نگرانی بابت عدم وجود برق برطرف شد.

نام پروژه
پروژه ساختمان هوشمند محک
جزییات
نصب اتاق سرور
زمان اجرای پروژه
شهریور 1397

راه حل های استفاده شده این پروژه

سهند ارتباط با توجه به نیاز سازمان و بررسی عیب های موجود در مرکز داده قدیمی تمام تجهیزات قبلی را هوشمند و به روز کرده و یک اتاق سرور استاندارد را طراحی و تجهیزات مورد نیاز این پروژه را تامین کرده است و همچنین با پشتیبانی طولانی مدت در کنار مجتمع خیریه محک میباشد.

همچنین با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل‌های مسی در زیر ساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است.  با یکپارچه سازی سیستم‌های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده است.