شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

۲۴۰۰ واحد – شهرک خرازی

شرکت سهند ارتباط ارائه دهنده راه حل های هوشمند در یکپارچه سازی پیشرفته و پیاده سازی زیرساخت های شبکه می باشد.

توضیحات پروژه

شهرک خرازی با ساختمان های 25 طبقه ای و در مجموع 2400 واحد واقع در غرب تهران می باشد. ما در این ساختمانها تمامی کابل های مسی در رایزرها را حذف کرده و زیرساخت غیرفعال مبتنی بر بستر فیبر نوری (GPON) را فراهم کرده ایم علاوه بر کاهش هزینه های کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی نیز آماده کردیم. هریک از واحد ها دارای سیستم ارتباط داخلی (INTERCOM) میباشند که میتوانند به صورت مستقیم با لابی و مشاعات در ارتباط باشند. در یکپارچه سازی پیشرفته پروژه خرازی تمامی سیستم های نظارتی-امنیتی مانند ارتباط داخلی، درب بازکن تصویری، آنتن و ماهواره مرکزی و سرویسهای تلفن و اینترنت به صورت یکپارچه بروی یک بستر مشترک پیاده سازی شده اند و هیچگونه خللی در سرویسهای همجوار ایجاد نمیکنند. ما هریک از تجهیزات را قبل از تحویل به کاربران تست و از صحت کارایی و عملکرد آنها مطمئن میشویم.

سهند ارتباط برای آسودگی و راحتی ساکنین و کارفرمایان خطوط تلفن و سرویس اینترنت بدون نیاز به حضور در مخابرات تامین و راه اندازی کرده است. تمرکز اصلی ما ارتقا و ساده سازی تکنولوژی در ساخت پروژه های انبوه و بالابردن کیفیت زندگی مشتریانمان بوده که با هوشمند سازی و پیاده سازی بستر مناسب و قابل اطمینان را برای آن شروع کرده ایم. علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیرساخت ها، تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین کرده و با آموزش های لازم به ساکنین هر واحد و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار آنها هستیم، ما به مشتریان خود نشان میدهیم که چگونه میتوانند با لمس چند کلید ساده از طریق گوشی های همراه خود متفاوت زندگی کنند.

نام پروژه
شهرک خرازی
کارفرما
تعاونی هوافضا
جزئیات
2400 واحد مسکونی
زمان اجرای پروژه
فروردین 1401

راه حل های استفاده شده در این پروژه

سهند ارتباط با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل های مسی در زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است. همچنین با یکپارچه سازی سیستم های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده.