شرکت سهند ارتباط خاورمیانه
تلفیق خلاقیت و یکپارچگی

برج باغ ایرانی

پروژه برج باغ ایرانی دارای مساحت مفید ۶۹,۹۱۸ متر مربع مساحت میباشد که ساخت آن در خیابان فرشته آغاز شده. باغ ایرانی درکل دارای ۱۳۸ واحد مسکونی میباشد. در این پروژه برای حفطظ درختان کهنسال برج ها به صورت عمودی ساخته شده اند و از درختان فاصله گرفته اند. آنچه در این پروژه مشهود است اهمیت، احترام به محیط زیست و حفظ فضای سبز می باشد همچنین با حذف کابل های مسی و استفاده از بستر فیبر نوری تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی شده است.

ما در این مجتمع تمامی کابل های مسی در رایزرها را حذف کرده و زیرساخت را مبتنی بر بستر فیبر نوری (GPON) فراهم کرده ایم علاوه بر کاهش هزینه های کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی نیز آماده کردیم. هریک از واحد ها دارای سیستم ارتباط داخلی (INTERCOM) میباشند که میتوانند به صورت مستقیم با لابی و مشاعات در ارتباط باشند. در یکپارچه سازی پیشرفته پروژه برج باغ ایرانی تمامی سیستم های نظارتی-امنیتی مانند دوربین های مداربسته، ارتباط داخلی و سرویسهای تلفن و اینترنت به صورت یکپارچه بروی یک بستر مشترک پیاده سازی شده اند و هیچگونه خللی در سرویسهای همجوار ایجاد نمیکنند. ما هریک از تجهیزات را قبل از تحویل به کاربران تست و از صحت کارایی و عملکرد آنها مطمئن میشویم.

 

سهند ارتباط برای آسودگی و راحتی مشتریان و کارفرمایان خطوط تلفن و سرویس اینترنت بدون نیاز به حضور در مخابرات تامین و راه اندازی کرده است. تمرکز اصلی ما ارتقا و ساده سازی تکنولوژی در ساخت پروژه های انبوه و بالابردن کیفیت زندگی مشتریانمان بوده که با هوشمند سازی و پیاده سازی بستر مناسب و قابل اطمینان را برای آن شروع کرده ایم. علاوه بر طراحی و پیاده سازی زیرساخت ها، تجهیزات مورد نیاز را نیز تامین کرده و با آموزش های لازم به مشتریان هر واحد تجاری و همچنین پشتیبانی طولانی مدت در کنار آنها هستیم

ما به مشتریان خود نشان میدهیم که چگونه میتوانند با لمس چند کلید ساده از طریق گوشی های همراه خود متفاوت زندگی کنند.

نام پروژه
پروژه باغ ایرانی
کارفرما
گروه اقتصادی مهندسی لوتوس
جزئیات
138 واحد مسکونی
طراح
فرزاد دلیری

راه حل‌های استفاده شده در این پروژه

سهند ارتباط با جایگزینی فیبر نوری به جای کابل های مسی در زیرساخت علاوه بر کاهش هزینه کابل کشی بستر را برای هوشمند سازی فراهم کرده است. همچنین با یکپارچه سازی سیستم های جریان ضعیف عملکرد ساختمان را ارتقا بخشیده در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل رسانده و با راه اندازی اتاق سرور استاندارد امنیت شبکه را فراهم کرده است.